top of page
Search

לימוד אקורדים לפסנתר

צלילי הפסנתר מהפנטים אתכם? חשבתם להתחיל ללמוד לנגן? פסנתר הינו כלי הנגינה הנפוץ ביותר ממשפחת כלי המקלדת, ונגינה על פסנתר הינה חלומם של אנשים רבים. לכן, בין אם אתם ילדים צעירים ובין אם אתם מבוגרים, אצלנו אף פעם לא מאוחר להתחיל! לימוד נגינה על פסנתר באופן יחסי לשאר הכלים יחסית קל, לכן אין לכם מה לחשוש בכלל, תוכלו כבר מהשיעורים הראשונים להתמסר לחוויה!


אנו, בית הספר למוזיקה new vibe בראשון לציון, מציעים לימוד אקורדים על פסנתר, גם עבור אלו שרק מתחילים לנגן, וגם עבור מתקדמים, בעזרת מורי הנגינה שלנו, מורים מקצועיים, בעלי ניסיון והבנה במוזיקה, אשר יוכלו להתאים לכם את השיעורים לפי רמת התקדמותכם ולפי הסטנדרטיים והמטרות שאליהן אתם רוצים להגיע.


לימוד אקורדים לפסנתר- כל מה שצריך לדעת

לימוד אקורדים פסנתר- כבר בשיעור הראשון אצלנו ביו וייב, תתחילו ללמוד לקרוא את תווי הפסנתר, שהם הבסיס שיוביל אתכם בסופו של דבר בעתיד (הלא רחוק) להצליח וללמוד מנגינות ושירים מוכרים שאתם אוהבים. לימוד אקורדים לפסנתר מתחיל צעד אחר צעד, מהפשוטים והבסיסיים ביותר ועד לקשים ביותר שדורשים ממכם קואורדינציה, ריכוז והתמדה. אך על דאגה- עם קצת מוטיבציה, אתם תגלו את הסיפוק והכיף שבדבר.


לימוד נגינה בפסנתר, אצלנו בניו וייב נותנים לך את הדרך הטובה ביותר להצלחה

הדרך הבטוחה, היעילה והמהנה ביותר ללימוד נגינה על פסנתר או אורגן (העקרונות הם אותם עקרונות עבור שניהם), הינה לעשות זאת עם מורה לנגינה מקצועי בעל תשוקה למוזיקה, שיוכל לתת ולפתוח לכם עולם שלם של ידע והבנה עמוקה של הכלי, טכניקות לשימוש נכון בו, הוא יספק לכם ליווי, הכוונה ומענה לכל שאלותיכם. מורה טוב ומקצועי, לא רק יביא אתכם לתוצאות גבוהות אפילו מהציפיות שלכם, עד כדי כך שהוא יגרום לכם לפליאה, הוא גם יביא אתכם לשם בדרך המהירה והמהנה ביותר, שתגרום לכם רק לרצות לנגן עוד ועוד.


אנו מציעים לכם לבוא ללמוד אצלנו ב new vibe, בסטודיו המאובזר שלנו, בשיעור פרטי אחד על אחד, רק אתם או ילדכם והמורה. שיעור זה מתאים למי שרוצה להשיג תוצאות מרביות במינימום זמן. שיעור פרטי לפסנתר, מאפשר למורה לתת יחס פרטני ובכך להתאים עבור התלמיד את תוכנית הלימודים ואת השיעור בהתאם למה שנכון לאותו תלמיד.


אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר, ונשמח לתת לכם את המידע הנחוץ ולענות לכם על השאלות המעניינות ביותר. אנחנו מחכים לכם!

80 views0 comments

Recent Posts

See All

שיעורי גיטרה למתחילים

בין אם אתם בעצמכם ילדים צעירים, בין אם אתם הורים או מבוגרים ולעולם לא החזקתם גיטרה או כל כלי נגינה אחר והחלטתם שזה הזמן להתחיל ללמוד - עם כל המוטיבציה, חשוב לדעת שלעתים קרובות, להנאה הרבה מלימוד נגינה

לימוד חליל למתחילים

לפני שמתחילים- מי אנחנו את/ה מעוניין להתחיל לנגן? בואו ללמוד אצלנו בניו וייב, בית ספר מקצועי למוזיקה בראשון לציון, המשלב מגוון סגנונות ואפשרויות למידה בהתאם למה שלכם התלמידים מתאים ונכון. לנו, לבית הס

לימודי אורגן בראשון לציון

האורגן, הינו כלי מוכר ואהוב, אשר נמצא בבתים רבים. הוא קל יחסית ללמידה, נוח לשימוש ובאמצעות למידת עקרונותיו, אפשר לעבור ולנגן בקלות גם על פסנתר (אשר מבוסס על אותם העקרונות). אנו, בית הספר למוזיקה new v

bottom of page