top of page
Search

לימוד חליל למתחילים

לפני שמתחילים- מי אנחנו

את/ה מעוניין להתחיל לנגן? בואו ללמוד אצלנו בניו וייב, בית ספר מקצועי למוזיקה בראשון לציון, המשלב מגוון סגנונות ואפשרויות למידה בהתאם למה שלכם התלמידים מתאים ונכון.


לנו, לבית הספר ניו וייב, יש את המורים המקצועיים ביותר, בעלי ניסיון רב של שנים בלימוד מגוון סוגים וסגנונות של כלי הנגינה הנפוצים והעניינים ביותר- לימוד גיטרה (קלאסית, חשמלית ואקוסטית), קלידים (פסנתר או אורגן), כלי נשיפה (חליל, סקסופון, קלרינט, חצוצרה...) ,תופים, בס, הפקת מוזיקה אלקטרונית (יצירה הפקה ונגינה) ופיתוח קול.


לימוד חליל למתחילים- כל מה שצריך לדעת

החליל הינו כלי נשיפה עתיק, עשוי מעץ ובעל מבנה של צינור חלול. הוא מפיק צליל מעניין כמהין שריקה כאשר נושפים לתוכו. אחד מיתרונותיו הבולטים של החליל הוא, שהחליל איננו כלי קשה מאוד ללמידה, הוא מאוד נוח לשימוש ומתאים גם לילדים צעירים, הוא מאוד מהנה והצליל שלו אהוב במיוחד עבור רבים. אצלנו בבית הספר, תוכלו ללמוד לנגן על חליל או חלילית, כבר מהגילאים הצעירים, לכל הרמות, בין אם אתם רק מתחילים ובין אם אתם מתקדמים, אצלנו כולם יכולים!


לימודי חליל מומלצים- תוכלו לבחור בין האופציות הבאות ללמידה, בהתאם למה שמתאים לכם התלמידים:


לימודי חליל שיעור פרטי

לימוד חליל אחד על אחד, רק אתם או ילדכם והמורה. שיעור זה מתאים למי שרוצה להשיג תוצאות מרביות במינימום זמן. שיעור פרטי לחליל מאפשר למורה לתת יחס פרטני ובכך להתאים עבורו את תוכנית הלימודים ואת השיעור בהתאם למה שנכון לאותו התלמיד.


לימודי חליל מקוון

עבור רבים, דווקא לימודי חליל מרחוק הינה הדרך הנוחה והטובה ביותר. תוכלו לבחור אצלנו בבית בניו וייב ללמוד לנגן על חליל, מכל מקום שאתם גרים בארץ או בחו"ל, מבלי צורך לצאת מהבית, בצורה הפשוטה ביותר- אנו מציעים שיעור אונליין דרך המחשב, בדיוק כמו שיעור רגיל, המורה נמצא בבית שלנו ואתה בבית שלך והוא שומע ומדריך אותך בשידור חי דרך המחשב. תוכלו להקליט את השיעור בדרך פשוטה, ולצפות בו שוב ושוב כדי לתרגל.

אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו עמנו קשר, ונשמח לתת לכם את המידע הנחוץ ולענות לכם על השאלות המעניינות ביותר. אנחנו מחכים לכם!

216 views0 comments

Recent Posts

See All

שיעורי גיטרה למתחילים

בין אם אתם בעצמכם ילדים צעירים, בין אם אתם הורים או מבוגרים ולעולם לא החזקתם גיטרה או כל כלי נגינה אחר והחלטתם שזה הזמן להתחיל ללמוד - עם כל המוטיבציה, חשוב לדעת שלעתים קרובות, להנאה הרבה מלימוד נגינה

לימודי אורגן בראשון לציון

האורגן, הינו כלי מוכר ואהוב, אשר נמצא בבתים רבים. הוא קל יחסית ללמידה, נוח לשימוש ובאמצעות למידת עקרונותיו, אפשר לעבור ולנגן בקלות גם על פסנתר (אשר מבוסס על אותם העקרונות). אנו, בית הספר למוזיקה new v

לימוד אקורדים לפסנתר

צלילי הפסנתר מהפנטים אתכם? חשבתם להתחיל ללמוד לנגן? פסנתר הינו כלי הנגינה הנפוץ ביותר ממשפחת כלי המקלדת, ונגינה על פסנתר הינה חלומם של אנשים רבים. לכן, בין אם אתם ילדים צעירים ובין אם אתם מבוגרים, אצל

bottom of page